Met de izi.travel app is er een tour gemaakt (volg deze link) die door iedereen gevolgd kan worden. Het verwoordt in het Nederlands en Engels de speerpunten van het beleid van GroenLinks in de afgelopen periode (2014-2018) en voor de toekomstige periode (2018-2022). Op deze manier wil GroenLinks Maastricht de kiezers inlichten en overtuigen om de mooie ontwikkelingen verder te ondersteunen door op 21 maart op GroenLiks te stemmen.

GroenLinks maakt het verschil in Maastricht.

Oude, industriële gebouwen worden opnieuw in gebruik genomen, de fiets breekt eindelijk door als belangrijk vervoersmiddel en na 15 jaar is Landbouwbelang als culturele freezone niet meer weg te denken uit onze stad. Nieuwe parken en groene zones worden in samenhang met nieuwe stijl stadsontwikkeling ingericht: onderzoek de mogelijkheden, probeer tijdelijke concepten uit en wees vooral niet bang om de plannen als gevolg daarvan bij te stellen.

Laat u verrassen door de veranderingen die onze stad steeds groener, leuker, duurzamer en gezonder maken.

Open onderstaande foto met de qr code die u naar de website leidt.