In de periode van 2018-2022 willen we een team van mensen opbouwen waarmee we, net als in campagnetijd, het contact met leden, vrijwilligers en sympathisanten in wijk en stad actief willen onderhouden. Daartoe zijn we nog op zoek naar ORGANISERS en een ACTIVITEITEN COORDINATOR (onbezoldigd).

ORGANISERS

Maastricht veranderen doen we niet alleen. Met organisers bouwen we verder aan onze beweging in Maastricht. We zoeken veel organisers. Een organiser is een ambassadeur voor GroenLinks in een wijk, op een school of universiteit. Hier wordt de organisatie op grassroots-niveau opgebouwd. Organisers werken nauw samen met de GroenLinksfractie in Maastricht en werken samen in een team. Dat team (buitenfractieteam) bestaat uit een leider, een communicator, een digital media manager, organisers, een activiteiten coördinator en een administrator. Ken je iemand die organiser wil worden, of heb je zelf interesse? Opgeven kan hier.

ACTIVITEITEN COORDINATOR

De activiteiten coördinator is de persoon die ervoor zorgt dat we in de komende 4 jaar een flink aantal activiteiten organiseert en plant. Het is een functie waarbij je van te voren goed nadenkt over de mogelijke activiteiten en op de momenten zelf ervoor zorgt dat het goed zal verlopen. Je werkt nauw samen met de organisers, de digital media manager, de administratie en de communicatie coördinator. We zoeken iemand die zich een flinke tijd wil verbinden en de beweging van GroenLinks in Maastricht mee wil helpen vormgeven. Ken je iemand die activiteiten coördinator wil worden, of heb je zelf interesse? Opgeven kan hier.

Namens Fractie GroenLinks Maastricht

Hans Passenier