Fatma Köl

Organiser

Mijn motivatie om als organiser voor GroenLinks Maastricht te werken wil ik graag met je delen:

Kolonialisme, racisme, fascisme, seksisme, onderdrukking op een bepaalde etniciteit, bevolking, godsdienst, religie en de discriminatie die gericht is op een ras, afkomst, geslacht, seksuele voorkeur, leeftijd, politieke overtuiging, levensovertuiging en sociale klasse MOETEN STOPPEN. Iedere vorm van discriminatie, onderdrukking, ongelijkheid en geweld is ONACCEPTABEL. Ik geloof in en vertrouw op de kracht van het burgeractivisme dat onacceptabele zaken in de wereld tegen kan houden en/of veranderen.

De idealen van GroenLinks op lokaal, provinciaal, landelijk en internationaal niveau hebben op sociaal, cultureel, economisch, politiek en milieugebied steun nodig vanuit de bevolking; de individuele burger kan hier zelf aan meewerken vanuit zijn rechten en belangen als burger van deze maatschappij.

Het politiek activisme kan zowel maatschappelijke als parlementaire idealen realiseren. Idealen hebben voor een rechtvaardige, gelijke en vrije wereld en strijden voor een betere wereld, eist MOED. Dat betekent stappen durven te zetten om veranderingen aan de gang te brengen.

Idealen realiseren en veranderingen aan de gang brengen begint bij jezelf. Bewust individueel activisme voor een rechtvaardige maatschappij zonder geweld en discriminatie zal versterkt worden door het opbouwen van een collectief politiek activisme. In dit geval door de democratische waarden van GroenLinks te steunen!

Ik wil en ga een bijdrage leveren aan Maastricht om Maastricht zichtbaar te maken met zijn universele waarden en met zijn kleurrijke diversiteit.

GroenLinks zal Maastricht zichtbaar maken als een Mozaïek van diversiteit.

Sluit je aan bij de activiteiten van GroenLinks en maak je mening bespreekbaar. Zorg dat jij ook meetelt met je eigen mening, overtuigingen, normen en waarden.

Jouw bijdrage zou niet een steentje zijn, jouw bijdrage zal zorgen dat de steentjes als een berg van SOLIDARITEIT tot leven komen.

Samengevat: KOM IN ACTIE voor je politiek gerelateerde burgerlijke rechten en belangen!