Welk groen initiatief in Maastricht verdient volgens jou het “Groen Lintje 2020”?

GroenLinks Maastricht vindt dat onze stad elk jaar duurzamer en groener en dus ook gezonder moet worden. In 2030 wil de stad Klimaatneutraal zijn, er valt nog veel werk te verrichten. Niet alleen de gemeente, maar ook individuele inwoners, groepen, bedrijven en organisaties zijn op allerlei terreinen met innovatieve, groene initiatieven bezig om daar aan bij te dragen. Hartverwarmend, al die initiatieven, vindt GroenLinks. Zij verdienen een pluim, in het zonnetje te worden gezet en aan de stad gepresenteerd te worden.

Ieder wordt dan ook van harte opgeroepen kandidaten aan te dragen voor het Groen Lintje Maastricht 2020!

Een jury bestaande uit de fractieleden Coen van der Gugten en Hans Passenier, aangevuld met Lara Klaassen, beoordeelt alle binnengekomen nominaties. De jury kiest 3 initiatieven uit en gaat daar op werkbezoek. Daarna wordt de nummer 1 bepaald.

Extra feestelijke detail: de winnaar in Maastricht dingt in juni mee naar het Euregionaal Groen Lintje 2020. 5 Groene partijen uit onze euregio dragen dan in Aken hun lokale winnaar voor.

Op zaterdag 21 maart van 15.00 -17.00 u in De Ruimte, Petrus Regoutplein 3 wordt het lintje uitgereikt aan de winnaar tijdens een feestelijke bijeenkomst. De top drie wordt daar gepresenteerd.

Doe mee en zend uw nominatie aan: fractiemaastricht@groenlinks.nl

Bellen kan ook : 0653168663

• Nominaties, voorzien van motivatie en contactgegevens genomineerde(n) insturen vóór 21 februari a.s.