Zondag 15 november 2015 nam fractievoorzitter Gert-Jan Krabbendam van GroenLinks Maastricht deel aan het opiniepanel van De Stemming. Dat stond hoofdzakelijk in het teken van de aanslagen in Parijs van 13 november 2015.

Het panel bestond deze uitzending verder uit Marijke Clerx (toezichthouder) en Saskia van der Laak (zelfstandig ondernemer).

Terugluisteren kan via deze link.

Tof Thissen (voormalig fractievoorzitter van de GroenLinksfractie in de Eerste Kamer, en oud-wethouder uit Roermond) was de politieke analist in deze uitzending. Zijn bijdrage ging over Parijs, de liefde en Europa. Dit onderdeel terugluisteren kan via deze link.

De Stemming is een radioprogramma dat wekelijks op zondag van 11:00 uur tot 13:00 uur live wordt uitgezonden vanuit Café Forum in de Sint Pieterstraat 4 in Maastricht. Elke drie weken is Gert-Jan Krabbendam vast panellid van het opiniepanel, een vast item van discussie over de actualiteit, dat wekelijks terugkeert tussen 12:35 uur en 13:00 uur. Kom langs of luister L1 Radio online of FM 95.3 en FM 100.3. De herhaling van het programma is op maandag van 20:00 uur tot 22:00 uur. Meer over De Stemming steeds op www.l1.nl/Stemming.

De vorige uitzending dat Krabbendam deelnam aan het opiniepanel was op 25 oktober 2015. Meer informatie daarover via deze link.