Op de Grote Gracht 66 is sinds begin dit jaar ons campagnepand gevestigd. Een fijne ruimte op een centrale plek in de stad.

Doordeweeks van 16.00 – 22.00 u en in de weekenden van 12.00 – 17.00 u zijn we geopend en vindt er een breed palet aan activiteiten plaats, een avond met Stichting Vluchtelingenwerk, een DWARS borrel, een discussie over armoede met filosoof  Gabriëls, een avond over wat je zelf kunt door om je huis zo klimaatnuetraal mogelijk te maken, een avond over de coöperatieve samenleving, een proeverij van de Buurderij Maastricht, om er maar een aantal te noemen.

Kijk bij Agenda op onze website voor data en activiteiten en houdt onze Facebookpagina bij. Ook in de etalage van ons pand is de activiteitenagenda via een presentatie op een scherm te lezen.

Wat is er zoals de komende tijd gepland:

• 28 jan: Stand up for Afghans and keep Haroon here
  • 29 jan: René Gabriels over armoede
  •  4 feb: Gesprek over eenzaamheid
  •  6 feb: Jelle Vegt over hoe je huis Klimaatneutraal te maken
  •  8 feb: Discussieavond over Consent matters
  •  9 en 10 feb tijdens de carnaval gaan we heerlijke muziek en fimpjes over west-Afrika beijken en beluisten onder het motto : Even oetbloaze bij GroenLinks”
  • 19 feb: een avond over genderdiversiteit
  • 21 feb: een avond over burgerparticipatie
  • Enz..

Tevens houden we elke zaterdag een Huis-aan-huis actie, die altijd start bij het campagnepand. Na een korte instructie om 13.00 uur lopen of fietsen we naar de betreffende buurt en uiterlijk 16.00 u beëindigen we de actie weer in het pand met een heerlijk kopje soep.

Er staan nog HAH-acties gepland op:

3 februari       Scharn

17 februari      Ceramique

24 februari     Ravelijn/Brusselsepoort

3 maart         Wyck

10 maart        Randwyck

17 maart         St. Pieter

Doe mee!

Wil je het pand tijdens een middag of avond mee helpen bemensen of wil je zelf een activiteit organiseren of plannen in het pand, neem dan conctact op met maastricht@groenlinks.nl

We hopen je komende tijd te ontmoeten!