GEMEENTERAAD MAASTRICHT VERKIEZING 2022

Op 16 maart 2022 zijn er weer verkiezingen voor de gemeenteraden in Nederland. Voorbereidingen zijn inmiddels in volle gang. Om straks wederom enthousiaste en gekwalificeerde mensen in de Raad te hebben namens GroenLinks, roepen wij graag geïnteresseerde leden op zich kandidaat te stellen.

VERKIEZING LIJSTTREKKER GROENLINKS MAASTRICHT

GroenLinks-leden die zich als lijsttrekker willen kandideren, kunnen zich t/m 30 juni 2021 kandidaat stellen bij onze Kandidatencommissie.  Graag ontvangt de kandidatencommissie jouw aanmelding met motivatiebrief en een CV met relevante ervaring en referenties. Je kunt deze sturen naar Niels Verboom secretaris van de kandidatencommissie:  kandidatenmaastricht@groenlinks.nl

Het functieprofiel is via Niels te verkrijgen en je kunt ook bij hem terecht met vragen over o.a. de procedure en werkwijze. Zo zullen de leden bij meerdere kandidaten middels een referendum kunnen stemmen op hun favoriete kandidaat.

AANMELDING KANDIDAAT RAADSLEDEN

GroenLinks-leden die zich kandidaat willen stellen voor de overige plekken op de kandidatenlijst, kunnen zich t/m 31 juli 2021 kandidaat stellen bij onze Kandidatencommissie. Ook hiervoor ontvangt de kandidatencommissie graag jouw motivatiebrief en CV. Voor aanmelding en vragen kun je je wenden aan Niels Verboom:  kandidatenmaastricht@groenlinks.nl)

De algemene ledervergadering zal in een vergadering te houden in november 2021 op voordracht van de kandidatencommissie de uiteindelijke kandidatenlijst vaststellen.

Wij zien jouw aanmelding graag tegemoet!